Sunday, July 4, 2010

Week End Full Moon!!!!


Tuu dia depa dok pulun makan, pakat bersila atas lantai..ingat nak jual meja makan tuuu.....

Tak sangka toi weekend kali nii aku venture kat dapuq sakan....Try experiment resipi baru konon (hubby aku laa yg print dr internet...ingatkan dia nak masak...banyak hari dah tengok dok stick kat pintu peti ais - ats meja still tak nampak menu tu...kakaakka!!!!). Hm! tak sesia aku cuba...1 rumah puji sedap....Menunya ; breakfast ----> Roti John Special & lunch ----> Laksa Terengganu & dinner ---> Special chicken sup + paprik campur + telur dadar ( Ni..Saturday explorace). Esok, Sunday apa plak nak masak ni......???

Pastinya Sunday = 5 jam iron baju....jadi tukang dobi..Hmm!!! Ingatnya kalu aku dah bosan sangat kerja nanti...aku buka kedai dobi ke kedai makan ke......OK gak kan.....nii,,,merapu sambil dok finalise belanja proek ICT RMke-9...makhluk lain semua dah lena...tinggal lagi si Liyana dok main internet.......

No comments:

Post a Comment