Wednesday, July 28, 2010

Lagi Penangan ISP...

Hmm...macam tak dak kisah lain dah laa ni....Aku baru sampai balik dari MAMPU ;berdiskusi nak clear kepala otak aku yang haru-biru pasal develop ISP nii (apa taknye KKM ni complicated...if MAMPU pun tak berani pasai apa akuy yang kena berani sangat..tu pun aku tak tau kat sini...bos2 aku la) samada depa yakin aku boleh buat, atau nak pekena ....

Berbalik kisah kat MAMPU tadi, sebbaik aku nii, jenis spontaneous...& kaki lawan tegar; dapatla juga apa yang sewajarnya aku & KKM dapat...mmg kedekut ilmu betui depa2 ni, tapi nak bagi agensi2 buat kerja betoi konon macm depa nak...mcm la depa tu pandai sangat..Hasilnya clear & aku dpt proceeed dgn perancangan aku for KKM wth minimum changes to the plan...Strategi onn...

TQ guys....I need you'll support & commitment,,,,,especially warga BPM... Sapa minat nak buat kerja Strategik Planning & development...Aku alu2kan...

No comments:

Post a Comment