Sunday, July 25, 2010

Silap Siapa Dalam Hal ini????

Kuanggap ini adalah antara cabaran yang perlu aku lalui dan ditanganai sebagai seorang ketua...boslaa kononya...Anakbuah aka staff aku rupanya tak berminat dgn biidang tugasan di Unit aku nii rupanya. Terima Kasih Tuan SUB kerana mengadakan sesi dialog dgn kakitangan kita...If tak, sampai laa ni aku tak tau dan tak aware ...Tetapii kpd anakbuah ku kenapa tak berterus terang dgn aku jee dari awal, tak delaaa aku tertunggu progres tugasan yang diamanahkan sepatutnya dilaksanakan...

Awal2 lagi dlm Mac dulu, aku dah bagitau, if tak suka dan tak minat ka, ada masalah ka...jgn segan silu cakap jee....aku tak pernah makan orang laaa....Nanti suatu hari anda juga akan berada di level ini sebagai ketua. Ringkasnya...falsampah aku....

" Dalam melaksanakan tugas/tanggungjawab ==> mana ada istilah minat ke tak minat; Jikat telah ditugaskan kena buatlah betul2. Yg Upah/Gaji setiap ujungbulan tu, tak cakap pula pasal tak minat nak terima/guna/belanja since kerja/tugasan tiap bulan yg setara tu dikatakan tak minat" ---> Camna nii nak berjawab kat Padang Mahsyar esok... HIii takut aku!!!!!!"

Dah gred 44 dah...kenalah dewasa dan matang......Dah semua kat ofc ni tak minat, aku cdgkan dok rumah bela anak & urus r/tangga je... Kalu itu pun tak minat gak...nnntahlee....

Bosan aku nak mikir benda gini....Terlau ramai manusia hipokrit, patutlaa... segala makhluk ghaib muncul kat BPM niii....Akhir kata marilah, kita bermuhasabah diri, insaflah kita bahaw akehidupan hari ini adalah pelaburan di hari kebangkitan semula kelak....Aaaminnn


No comments:

Post a Comment