Friday, December 14, 2012

Temuduga Pegawai Kontrak (SFS)...

Alhamdulillah.....pagi ni dah selsai menemuduga calon pegawai kontrak F41-F44 untuk projek BLESS..Calon2nya kali ni -pagi ni laa (sesi ptg sat gi tak tau lagi...) gayanye positif meskipun pengalamannya agak kurang.....Lepas selesai sesi temuduga semua kena buat selection  pula  & passtu justifikation paper sebelum penawaran dibuat kepada yang berjaya kepada Treasury.....OOOoo...banyak lagi kerja aku nih!!! Malam ni testing DRC BLESS pula sampai midnight...harap2 berjalan lancar...if nor tak berhujung  minggu laa team aku dgn aku2 sekali....
 Apa2 pun start 24 /12/12 akau terpaksa bercuti ....vacation bersama family...semua tiket/penginapan tel;ah ditempah dan dubayar....tak boleh cancell lagi!!!!!!!!!Insyaalah aku kan masuk ofc 28/12....

3 comments:

  1. ada lagi noo jwtn kontrak lani..puan kalau ada lagi post2 nnt info2 kat saya, ramai kwn2 IT saya yg kerja programmer kat private nak msuk gomen..bab experience tip top dh budak2 tu

    ReplyDelete
  2. Ok...tlg bagi tau kat depa Post F41...minta send resume segera & to be interview last date=19/12/2012 --> Resume bg hari ni

    ReplyDelete
  3. Tapi...kena sanggup kerja gila2 punye & self motivated...manja2 tak main

    ReplyDelete