Friday, July 8, 2011

Climax !!!!- Emergency Meeting Project GoLive

Sebbaik aku dan sampai ofc on time pagi ni...Boss call for emergency meeting pasal how to overcome issue testing yg tak sudah2 projek nih. Beza betoi dgn experiance aku kat ofc lama b'4 ni...Boss lama aku takkisah pun pasal projek nak jadi apa..kalau projek delay==> staff yg tak pandai manage, da masalah pandai2laa..setle snd......Sini boss punyelaa consent...TQ boss...tak la kami tanggung sendiri.......he,,,heee


To my team....pls ready your mid and soul to work this week end....hmm...aku kena plan & strategise betul2 macm mana nak agih tugasan nihhhh....sampling test, by modul ke, saspa tester & dengan aku2 la sekali....kena mai ofc....

......Sorry to my family ===> hari2 aku balik lewat/mlm since pindah ofc nii....muga tiap pekerjaan & rezkiku diberkati NYA....aaaamiiinnnn!!!!

No comments:

Post a Comment