Thursday, June 24, 2010

Build Own Self Confidence

Pagi ni, aku cuba uji daya ketahanan adrenalin & mental as introduction of the dgn try laluan baru ke PICC.....just minor test.....OK pass & tak sesat. Laa ni dok tengah tunggu b'4 program APC on...so aku lepak laa kat cafe, chek kot2 ada response dari geng BPM yang berkenaan pasal status p,lanjaan RMKe-9 projek masing2....setakat ni baru Pn. W.Mahani je bagi....Syabas & Tks Pn; m/bls ini tanda sokongan kpd sy.... kengkawan lain tu tlg laa bagi...if not taun dpn ke RMke10 ke projek tu kantoi....NO Bajet allocate for...pls.....

Lagi satu, tgh mlm tadi aku try explore picasa web album....mula tu aku dah sukses create 3 album include SPP....gatal lagi....buat advanced explorace....finally dpt error 404....langsung tak le nak display all foto dlm album tuuuu... Nak kenab'guru dgn Syalinda nih.....bila hang lega sikit tlg ajaq kami noo.....So 1.30 am, aku pun belah tiduq........bebayang PICASA ALBUM...huhuhu

1 comment:

  1. kakakakaka...
    saya pun baru nak blajaq PICASA puan.. puan kena ajaq saya neh.. kekekkee..

    ReplyDelete